
Informare de presă
Site-ul oficial al instituției – www.primariapn.ro – și adresa de email instituțională – infopn@primariapn.ro – sunt din nou operaționale și pot fi utilizate de către cetățeni pentru informare și comunicare directă cu instituția noastră.
Vă încurajăm să reveniți la utilizarea acestor canale oficiale pentru solicitările, sesizările și informațiile de interes public.
În ceea ce privește platforma pentru contractarea locurilor de parcare rezidențiale (parcari.primariapn.ro) pentru moment aceasta va fi funcțională doar pentru angajații societății Parking, în vederea gestionării situațiilor apărute în perioada de nefuncționare. Toate contractele expirate în această perioadă sunt rezervate automat în sistem și vor apărea marcate cu albastru pe harta parcărilor rezidențiale, ceea ce înseamnă că vor fi blocate temporar și nu pot fi ocupate de alte persoane. În zilele următoare, titularii vor putea să își reînnoiască contractele la ghișeele Parking sau direct pe aplicație. Vom reveni cu o informare în momentul în care platforma va fi funcțională din nou pentru public.
Platforma de servicii publice electronice (pspo.primariapn.ro) va deveni funcțională în următoarele zile.
Vă asigurăm de faptul că în această perioadă au fost luate măsurile necesare pentru ca astfel de situații să nu se mai repete, iar infrastructura IT și serviciile online oferite de instituția noastră să funcționeze fără sincope.